diumenge, 17 de juny de 2012

Estrenem temporada de piscina !!

Aquest any algunes de les piscines municipals de la  ciutat han obert una setmana abans de lo que és habitual. Què bé !! A més a més, no hi havia gaire gent, cosa que no durarà massa ja que sempre estan super mega plenes.

Així doncs , queda inaugurada la temporada de piscina !!

Com ens agrada l'aigua !!!

De moment hem optat per no posar " manguitos" ni res per l'estil, aprofitant que el David no manifesta cap tipus de por a posar-s'hi dins de la piscina més gran, això sí, sempre amb nosaltres ben aprop. Anem valorant el posar-los-hi o no depenent de el que ell vulgui, de moment ni els ha demanat ni res tot i que la major part dels nens els porten i ell ho veu. Suposo que, com és bastant prudent i no s'hi llançarà mai a una piscina sense que nosaltres estiguem aprop, ens dóna confiança per fer-ho així.

Si la cosa no canvia ja ens anirem assabentant quina podria ser la millor manera per a que aprengués a nedar sense haver de dependre dels " trastos " aquestos, és a dir, fe-los anar sí, com una eina per agafar " soltura" però que si no els té també pot  passar-ho bé, tenir confiança en sí mateix estant a l'aigua. No se si m'explico massa..... Alguna proposta ?  experiències positives ?



Sort que tenim un pare fort i alt, que amb la
mare tot això no ho podem fer...
Sóc un coet!!!!!




aquí ha caigut de cap a l'aigua .. un petit ensurt, però cap problema.

Ens aturem per agafar aire ... ufffff



Doncs això... que comencem a remullar-nos a l'aire lliure, ja en teniem ganes !!!Esperem anar trobant el nostre trosset de piscina quan estigui " abarrotá".

I vosaltres, ja n'he pogut gaudir ?

Bon inici de setmana a tothom !

7 comentaris:

  1. Carai, això se'n diu remullar-se una mica,e?? jiji...el David per les fotos s'ho ha passat teta!!
    Nosaltres també hem anat a la platja (ben d'hora que el sol pica massa) però encara no ens hem banyat, que aquí l'aigua està moooolt freda!!
    Muxets

    ResponElimina
  2. Una vez más, me gusta la confianza que tenéis en vuestro hijo y la seguridad que le transmitís, en este caso con el tema de los manguitos.
    Estaré atenta a vuestro proceso de aprender a nadar, seguro que me vendrá bien.
    Besos

    ResponElimina
  3. Camino, los manguitos son útiles para el aprendizaje de la natación, de vez en cuando va bien que los lleven para que cojan autonomía ellos solos dentro del agua y se propulsen con las piernas. Si no los lleva supongo que lo tenéis que coger vosotros casi todo el rato, no? Lo que no me gusta es que tengan dependencia de ellos, por eso creo que es bueno ponerlos y quitarlos a lo largo de la jornada "piscinera", porque cuando no los lleven también tendrán más posibilidades de hacer inmersiones si es que quieren y se sienten seguros. Después puede pasar a manejarse con una tabla... Si fuera una piscina acondicionada para la enseñanza de la natación quizás no sería necesario ningún elemento auxiliar, pero al ser una piscina abierta sin ningún material auxiliar central donde los peques se puedan agarrar, los manguitos son muy útiles. No los flotadores ni las burbujas que con ellos no están en una posición correcta para el nado.
    ¡Me han encantado las fotografías! Un besico familia!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Inma, muchas gracias !! Habíamos pensado en preguntarte por el tema y te has adelantado, que maja que eres !!

      Teníamos dudas respecto a ello, por lo de la " dependencia" como tu dices. Aparte de ello a David, como digno hijo de su madre, le molesta toooooooooodo y dudo que quiera llevarlos, aunque si ve que con ellos puede moverse como el quiera quizás se anime.

      Iremos pues alternando, que se mueva con los manguitos, sin ellos y con nosotros ... lo de las inmersiones le encanta !! Desde los 6 a los 9 meses hicimos un curso de matronatación con él y fue genial!! era el único peque que no lloraba ni tenia miedo al agua, así que la cosa puede pintar bien para que disfrute aún más y sea más independiente, con toda nuestra confianza , por supuesto , aunque bien cerquita , jejejej

      Muuuuuuuuuuuuuuuuuchas gracias por tus consejos, quedan apuntados !!!

      un besote

      Elimina
  4. El churro que no va candado al niño, ¿ también es un trasto? A nosotros es lo que mejor nos ha ido. Besitos creativos.

    ResponElimina