divendres, 27 d’abril del 2012

Netejapipes, números i lletres

No ho tenia previst, però com que ja havia pensat en aquesta activitat, ha estat fàcil d 'engrescar el David, de fet, abans que jo li digués res  ha estat ell el que ha proposat com fer-ho !

Hem agafat els netejapipes, només de tenir-ho a les mans el David ha dit
" mama, dibuixa un 1 ". Dit i fet.
Ell m'anava dient els números que volia que " dibuixés" tot donant-me el color . Ho ha volgut intentar ell, i de fet ha anat fent formes, sense ser cap símbol de res establert, tot content.
No ha repetit cap número i fins i tot, quan li he preguntat quins faltaven ( 8, 4 i 5) n'ha dit dos (el 5 ja se li ha escapat... .)  Molt bé !!

També m'ha demanat lletres, la "e, la i" ... Jo li donava fet i ell els ha classificat segons fos un número o una lletra sense que jo li digués de fer-ho. Fins i tot, ha descobert lletres en els netejapipes del terra: la j, la c... i les ha separat per posar-les al costat de les vocals.




Ostras !! com avancen els nostres fills, oi ?

El que més m'agrada però, és que en gaudeixi d'activitats d'aquests tipus, relacionades amb coses tan quotidianes com els números i les lletres ...

1 comentari:

  1. Camino, me encanta como va tu blog, pero qué ritmo llevas, qué pasada!!
    Cuánto avanzan, verdad?
    Seguro que habéis pasado un buen rato jugando. Un besico!

    ResponElimina