dimarts, 5 de juny del 2012

Fruita i matemàtiques

Ahir vam comprar una mica de fruita que vam posar tota en un mateix cistell .

Després de fer l'oli d'espígol i sabó, la nostra primera activitat de la tarda,  el David ha agafat els plàtans per separar-los un a un ...

Llavors,  li he proposat de posar totes les fruites per separat mentre jo netejava i s'ha posat mans a l'obra. Un exercici de vida pràctica montessoriana, jeje. Un cop ho ha fet, li he preguntat si les volia comptar i m'ha dit que sí.




He anat a buscar els nums plastificats que tenim . Els hi he donat, un cop havia comptat el nombre de fruites , buscava el num ( símbol) i el posava al costat, després ha posat totes les fruites dins de cada cistell, li he proposat de posar el num- símbol a dins i m'ha dit que sí.


 Li he ofert els taps per si volia continuar, però després de fer el num 3 , han començat a volar taps amunt i avall de la cuina.... David, vols anar a fer un banyet ? Síiiiiiiiiiiiii


Per cert ... al cap  d'un parell d'hores els taps encara estaven per recollir de terra... aiiiiiiiiiii, paciència ! però això sí... les fruites estaven comptades i recomptades , jejej

6 comentaris:

  1. Lo bueno es aprovechar cualquier clase de material que tengamos en casa. Y todo lo que les guste a los peques, pues mejor, más motivados estarán.
    Gracias por compartir la propuesta.

    ResponElimina
  2. Una propuesta bien rápida y totalmente manipulativa, que eso es lo interesante! Me gusta!

    ResponElimina
  3. Así, entre nosotras... no os cuento como ha quedado algún plátano de espachurrado, jejej

    ResponElimina
  4. Qué mejor manera de aprender que con lo más real posible!

    ResponElimina
  5. Estas son de las actividades improvisadas que más me gustan!!!!!

    ResponElimina