dijous, 14 d’agost del 2014

Ceres per a tèxtil



Aquests dies estic preparant ,junt amb uns amics, diverses activitats a fer per a canalla de diferents edats . Aquest any tornarem a pintar en tèxtil, sempre hem fet samarretes amb pintura acrílica .

Van proposar una alternativa : bosses. Ok. I vaig pensar: i nova tècnica ? Ceres per a tèxtil !!
Per si un cas primer les he provat en una samarreta ( les bosses seran més fàcils de pintar ) .


He tret una plantilla d'internet , una D de David , l'he imprès i l'he col·locat entre la samarreta per poder-la calcar i ... a pintar amb les ceres !!





No és difícil de pintar però cal tenir cosetes en compte: els dits s'embruten molt i al final acabes tacant la samarreta si no vas amb compte, així que: aneu mirant-vos les mans de tant en tant !! Com que es desfan fàcilment és fàcil tacar-se.

Després cal posar-hi un foli en blanc a sobre i planxar. Veureu com part del dibuix (poc) es queda al paper. La primera vegada m'havien quedat petits espais sense pintar així que li he donat un altra capa amb el blau fort i l'he tornat a planxar amb un foli net. Vigileu perquè si no es pot tacar la planxa o la samarreta. 





Els nens i nenes podran pintar amb plantilles o a mà alçada, com vulguin. Ja us ho explicarem!!



Bon finde llarg a tothom !!


10 comentaris:

  1. Que bonic! M'agraden molt els degradats, són una passada!

    ResponElimina
  2. Gràcies !!! tot i que no les tenia totes perquè mai havia fet anar aquestes ceres, m'agrada el resultat!!

    petonetssssssssssssssssss

    ResponElimina
  3. Us ha quedat preciosa! Coincideixo en que els degradats són una passada... Cada vegada les ceres em sedueixen més... Petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. És que queden la mar de bé ... val la pena la petita inversió!!
      Moltes gràcies guapa!!

      Elimina
  4. Precisament avui les he vist a la papereria del poble i no m'he pogut estar de comprar-les. Ja veig que he fet bona compra!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Doncs sí, ja veuràs que les gaudireu molt , jo ja he anat pensant coses vàries ....
      Una abraçada !!!

      Elimina
  5. Un resultado precioso... y coincido con las compis, el degradado te ha quedado espectacular. Buscaré las ceras porque me ha encantado como te ha quedado la camiseta.

    Besotes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Muchas gracias peeeeeeeeeeeeeeeero, no es oro todo lo que reluce: cuidado al lavarla: a mano y sin frotar!!!!!

      besos guapa!!!

      Elimina