Un cop més hem tingut la sort de que ens convidessin a una activitat hortolana que no tenim directament a l'abast, és a dir, que no tenim a l'hort del padrí. . Això de que el pare treballi en el món de la pagesia és tota una sort !.
Aquesta vegada anem a collir platerines ( o nectarines planes ), que és la fruita que ara està de " moda", és a dir, que sembla tenir més sortida en el mercat. La veritat és que és boníssima ! I no cal pelar-la , com les nectarines, lo qual sempre és un punt a favor, sobretot amb els més petits.
Joan, moltes gràcies per convidar-nos i deixar-nos descobrir com és aquesta fruita tan bona.
![]() |
| Toquem, olorem, tastem , fem el pallasso.... jejeej. |
![]() |
| uf ! quina de mosquits !!! fora, fora!!! |
![]() |
| Agafem, toquem, observem .... |
![]() |
| Heu vist quin color més maco que tenen ? |
![]() |
| Ara, no us penseu que se'n va menjar ni una mica .... continua la seva particular guerra anti fruita. I no se perquè amb lo bona i bonica que és !! |
![]() |
| Adéu, adéu Joan ... moltes gràcies !!! |
Ara només ens queda gaudir d'una safata ben plena de platerines precioses i delicioses.
Quina serà la propera ? Nyam, nyam !!!










